pieces

I tried to be perfect, but nothing was worth it
I don't believe it makes me real
I thought it'd be easy, but no one believes me
I meant all the things that I said.

This place is so empty
My thoughts are so tempting
I don't know how it got so bad
Sometimes it's so crazy
That nothing can save me,
But it's the only thing that I have.

I tried to be perfect it just wasn't worth it
Nothing could ever be so wrong
It's hard to believe me
It never gets easy
I guess I knew that all along.


lyssnar på sum 41 - pieces, sen är så härlig! längesen jag lyssnade på den.
förut vart jag helt kär i den. jag tycker så mycket om lite äldre låtar, dem nya är typ helt skit.


nu sitter jag här efter ännu en helt meninglös dag, som jag säkert skrivit om varje dag.. men hela veckan har vart helt skit! försöker underhålla mig hela tiden med saker men detdär dåliga finns där hela tiden, mått helt skit sen söndag, hoppas verkligen på allt att det inte är så illa som det låter, att det blir bra! känns just nu som allt är skit & kommer att bli så mycket värre. & duuuuuu gör det inte alls bättre, nu när ja behöver bättre.

nej, nu blev det för mycket depp! någon som vill göra något roligt ihelg? helst något som är lite billigare för är en aning pank just nu, hah.
jaja, nu var det någon som hörde av sig! ska gå,hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0