onsdag

äntligen hemma, eller ja äntligen & äntligen, men jävligt skönt för är så trött & inte vart hemma alls sen ja for till skolan på morgonen.
egentligen så orkar jag inte skriva blogg nu ens, vill bara lägga mig i sängen & kolla lite tv sen sooova, måste ju upp till skolan imon oxå.
ja men iaf, såhär kul har ja inte haft på länge måste jag erkänna, minns inte senast? inte på den senaste veckan iaf!
på morgonen ringde jag till linda fall jag kunde åka med dem till skolan & såklart kunde jag det så hon sa att jag skulle komma dit, men sömnig som jag var så glömde jag bort att hon vart hos sin mormor & morfar så ja gick hem till henne, jenny & hennes morsa vart rätt förvånade o frågade va ja gjorde där så tidigt, såklart när linda inte ens vart hemma, haha. men som tur så skulle skulle dem hämta jenny & mackan så ja slapp gå nåmera..
vart i skolan på två lektioner sen for jag med lilli, madde & natta till ikano o sprang runt dära o letade present till gina för idag fyller hon ju 18. GRATTIS IGEN!
ringde till henkka att han skulle föra oss till gina men han orkade inte just då så vi sprang runt på ikea en timme.
eller ja, sprang & sprang, jag & madde åkte i kundvagnen & lilli fick köra runt på oss, stackarn! det måst ha vart jobbigt & ja bara klagade på att det gick söligt.. hah!

nåja, sen när vi kom till gina så käkade vi tacos, tårta & massa godis, kollade film gjorde vi oxå.
oj, kom på nu att vi glömde sjunga till gina, dock kanske det räckte att vi sjöng två gånger i skolan?
får hoppas iaf.

nu orkar jag inte skriva mer, ska nog kolla fall det kommer något på tv sen sova.

måste bara lägga ut en bild på gina, bara för att hon fyller år idag :)

image73

några få bilder från ikea.



gonatt.. ///////// F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0