lov

ja nu har det verkligen gått ett bra tag sen jag skrev senast, men har inte hunnit sitta här vid datorn typ alls, haft fullt på flera dagar nu.

söndagen vart jag hos linda o chillade, drack lite smått o hade det trevligt med linda,jenny,mackan,hanna & så vart det några till dära.
drog hem vid ca 12 tiden med a, vi kollade lite tv osådär sen sov vi.

sen i måndags kväll åkte vi skoter till kalles stuga ute på hamnskär var det väl? blandar alltid ihop namnen på öarna, dem har så liknande namn!
men iaf, det var kul o komma bort ett tag iaf.
tisdag åkte vi hem en sväng men nästan direkt tillbaka men denhär gången åkte vi bil på isen ist.
det gick bra iaf fast det vart så dimmigt så man inte såg så mycket.
till en början var vi påväg åt fel håll men sen hittade vi rätt ändå!
kom lite folk dit & vi badade bastu & balja, det var trevligt det.

på onsdagen fick ja lite brottom därifrån för hade tid till frissan, men ja hann iaf!
hade ingen aning om hur ja skulle klippa mig när ja kom dit men gjorde nå impuls & klippte rätt kort & färgade mörkare! blev rätt lyckat ändå men kommer väl nog ångra mig senare att ja klippte, får ju se.

nu sitter ja här nästan klar & väntar att linda ska vakna så vi kan vara & käka på max! har väntat hela veckan på att fara dit nu men ingen har velat va dit med mig, vart två senaste dagarna på frasses för a vägrar käka på max ;/

& föresten så vill jag shoppa nu, finns så mycket jag vill köpa! tur att syrran vart igår o shoppade iaf så får ja sno av henne, haha.

men nu ska jag dra hem till linda, hejdå

lägger upp senare en bild på min nya frisyr!

a <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0