lov

så nu är det lov, eller kanske till och med började i fredags?men iaf, så helgen har väl inte varit den bästa.. ja har suttit här i mitt rum o tröga mig för det mesta, bara kolla film & sovit.

igår vart jag tungt sugen på chips o godis o massa så ja tjatade skit länge på syrran att hon skulle gå med mig dit, tillslut gick hon med på att fara dit fall vi tog sparken o ja skulle sparka henne hela vägen dit o tillbaka men det slutade med att ja satt o chillade hela vägen dit ;p & när vi skulle tillbaka så ringde pappa att han skulle o handla så han kom o hämta oss.. senare försökte jag kolla film men somnade redan tidigt.

nu snart ska jag börja städa mitt rum, alla klagar på att det är så stökigt, dock stämmer det ju bra! så lika ja städar o överaskar alla.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0