ikeadag.

vart det igår, javisst! igår efter att jag & gina vart på körskolan o pluggat lite så for vi med ansa till ikea, vi fikade först osåå, sen skulle gina fara iväg så då blev jag & ansa kvar dära. vi gick  runt o kollade på en massa, ritade på en såndär sak vart ungarna leker, man kan rita med fingrarna, det var kul, kanske vart vi lite barnsliga men det är helt okej ibland tycker man ju.
nåja, sen efter det så gick vi hem, eller rättare sagt, ansa gick hem & jag gick till linda en sväng o dummade mig.
senare på kvällen var jag med min hani, vi kollade honey filmen! fick låna den av linda för ja älskar den filmen, det är just en sån film man aldrig blir less på.

bjuder på lite bilder från igår oxå!



image72

nu ska jag gå & sminka mig o sen vara med gina! hejps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0