...

jes vilken meningslös dag!  har endast sovit hela tiden, mått en aning dåligt. är tungt hungrig hela tiden oxå men kan inte ens äta mycket, helt sjukt.
men iaf, igår efter skolan så vart jag på stan här i happis/torneå med ansa flera timmar, mer exakt 5-6 något sånt.
längesen jag gjorde något sånt, gick massvis ju, dock gick den träningen bort för vi vart o fikade 2 gånger oxå, sen käkade jag pizza när jag kom hem & på kvällen så vart det en aning onyttigt oxå. men under dagen fick jag iaf massa vettigt gjort, slipper stressa nu oså.

& idag har jag inte sett min älskling på hela dagen heller, endast ett ynkligt samtal på morgonen o sen har han inte haft på telefonen, kan inte nå honom & tydligen är han på sjukan.
tycker han kan höra av sig till mig så ja slipper vara orolig, försöker typ ringa varje minut fall han skulle slå på telefonen. saknar honom jättemycket.

nej, det här är verkligen inte min dag, inte alls.
jaja, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0