blue eyes

det måste vara dem blå ögonen, har kommit fram till det! man ska inte lita på blå ögon, inte jag iaf.
dock hade jag själv blå ögon då ja föddes, varför har jag inte det nåmera då? bra fråga, allt växer man ifrån eller jag iaf, tydligen så gör inte vissa andra det, dem stannar kvar vid en viss ålder o tror att det är så det ska vara, varför inte bara inse att man blir äldre, förstår inte alls.

nåja, idag har jag haft en bra dag. vart till skolan en sväng, hade ju samhälls endast som alltid.
sedan gick jag hem så ringde lauri o trodde jag vart helt förstörd så iaf, jag for med henne ut på stan, vi vart på hannas eller hur de nu heter, sen på ikea o käka mjukglass o massa, hon bjöd mig såklart för det är ju så synd om mig (A) haha.

måste erkänna att jag är förvånad över mig själv!
kanske är det för allt gick så fort, inge dra ut på på det hela.
eller kanske bara för ja tycker att det var så skrattretande
hur det hela gick till. så 12årigt.
dock kanske det kommer? bara vänta o se.


nu gå o fixa lite. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0