11 mars

det är helt otroligt vad lat jag blivit på att blogga, dock har jag väl inte haft något roligt alls att skriva, men det har jag väl ändå aldrig. såå, senaste dagarna har jag varit sjukt trött! igår efter skolan så sov jag flera timmar, sen vart jag vaken någon enstaka timme sen somnade jag tidigt på kvällen, började kolla film men lyckades icke hålla mig vaken till slutet, kanske blir tröttare när andreas somnar brevid mig? mycket möjligt.

så idag vart det jävligt jobbigt i skolan, precis som alla andra dagar jag stiger upp tidigt för att vara 7 i torneå..
det vart bara kaos hela dagen, jag storm trivdes! funerade på morgonen att våran skolgång i torneå är som en tv serie, liknar exakt på pricken, som sagt, allt är endast kaos. skulle vi tjäna bra fall vi filmade det hela, gjorde en egen serie? "hell's school"
nåja, bara tanken lär ju förstöra den lilla tid ja kommer kunna hålla mig vaken idag! det vills inte.

föresten så fick vi veta att 6 juni åker vi på till åland hela klassen, dock är det över helgen vilket jag tycker är helt skit. & sen är praktiken från v.18 till 22, vilken tur att esa ringer till cape east så slipper vi ringa dit o dumma oss, det är ju ändå inte vi som ändrat på veckorna hit & dit.

idag fyller faktiskt min pojkvän år, hela 19! grattis älskling.

nu ska jag gå ner o baka kladdkaka eller muffins eller något fall ja orkar, sen ska ja vänta att andreas ska ringa o säga att han har fixat klart med bilen så vi kan fara o sola solarium, är tungt sugen för de är så skönt.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0