torsdag

 igår såg vi nya saw filmen, den vart bra! jag tycker alla 4 är bra faktiskt så därför har jag tankat dem första 3 idag för leppe har inte sett dem & det vart ju längesen jag såg dem så måst se dem igen, hoppas bara ettan hinner komma så vi kan se den ikväll, har redan fått 3an & 2an kommer snart men ingen ide o kolla dem först, är ju inte alls lika kul.
nåja, idag har jag varit till skolan, hade en aning svårt att stiga upp som vanligt men det gick till slut! vart på svenskan på morgonen, skulle egentligen ha idrott halv 2 tiden men orkade inte gå dit, de va så länge o vänta & dessutom så sov jag den tiden ändå. åkte hem från skolan med ansa & jani, satte mig här sen liten stund, kollade nya avsnittet av one tree hill & somnade direkt efter det..när pappa kom hem halv 4 så vart vi till veterinären med nelly, hon fick 2 sprutor, typ rabies? iaf för att hon ska få åka över till finland. hon tyckte inte alls om att vara dära, hon vart jätte rädd & nu är hon där nere o surar åt mig, haha.
nu ska jag försöka gö lite läxor eller så kikar ja nån film, hejps!

.. the spill canvas - all over you


Kommentarer
Postat av: tag

w a str ca, ftw

2008-01-25 @ 04:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0