tisdag!

ännu en dag jag sovit bort.. ansa ringde 08.10 o väckte mig men vart helt borta så kunde inte vakna, men hade visst tur att jag inte for till skolan för vi hade ändå ingenting! men imon måste jag till skolan iaf, inte vart nu på hela veckan & på fredag har vi ju inte skola. vääldigt skönt med lång helg, i love it! nåja, snart kommer studiet fall ja ens får något, borde väl få? var ju endast borta en lektion förra veckan så. men iaf, det skulle kunna komma nu för behöver verkligen pengar, måst ge 100 kr till gina, sen skulle jag villja åka till luleå o svammla runt lite för skojjs skull, kanske far på fredag? fårse. nuuu ska jag gå, min man kom så ska va social med han, föresten så är han väldigt rolig, min bästa vän.


Scary Kids Scaring Kids - Faces

Well, I'm aware of your lies, how do you sleep at night?
It's all a matter of time, I think their catching on
You dream of wars, that I refuse to fight
While people disappear, another broken heart

I won't believe the horror that I see
Is more than your poison inside me
I won't let go, though the plague is spreading
I won't let go

Let's tear away these faces we hide behind
Cutting through the airwaves
Open up our minds
Show ourselves to the world tonight
Cause we are
No longer in disguise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0