snöstorm

så, jag höll på att försova mig på morgonen, vaknade av att det var 2 katter utanför mitt fönster o bråkade. då var klockan redan 20 i 8 så flög upp ur sängen, klädde på mig, drack kaffe o sen väckte jag andreas! vart lagom trött i skolan som vanligt, men iaf så vart det någon kvinna o snackade om nå fattiga land osv på samhälls, vart väl en aning intressant. sen vart det bara svenskan o sen åkte jag hem med ansa & jani! först tyckte ansa att vi skulle gå hem men det vart väl ingen ide med tanke på vilken snöstorm det var ute? ..
sen jag kommit hem har jag endast suttit hära, nere i vardagsrummet & kolla tv, cyklat lite nere i källaren och faktiskt gjort läxor! i know, dukigt av mig haha.
nu ska jag gå ner en sväng o dumma mig medans jag väntar på min hassan, han borde nog komma snart så, han smet ju bara från msn utan att säga hejdå ens. nåja, hejps


när det kommer så mycket snö nu så blir jag sugen på att åka slalom, hoppas jag hinner med det iår! skulle vara kul iaf.. nåja, bjuder på några bilder från riksgränsen, klaga inte på hjälmen, alla skulle ha det för vi var med klassen dit, i nian vart det faktiskt också.image11
image10

Kommentarer
Postat av: eva

oj!

2008-01-24 @ 18:40:02
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se
Postat av: LinnéaK

Shit det var längesen man såg snö :) haha
Händer ju inte allt för ofta här nere i Göteborg.
Fina bilder iaf!

2008-01-24 @ 18:45:20
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0