snabb?

vaknade 07.55 & vart i skolan 15 min senare! det går undan för mig på morgonen, men less man blir när man stressar till skolan o sen har man ingen lektion, kunde sovit & kommit till skolan först 11.10 för då började nästa lektion. nåja, blir såhär ibland eller ja, rätt ofta för våran del! aldrig någon som informerar något till våran klass och det är ju en aning irriterande? så efter skolan gick jag med ansa hem, sen satte jag mig hära typ o dumma mig ett tag tills andreas kom, men han vart inte så länge för han for hem o käka vid halv 4, inte ringt ännu iaf. sen har jag bara kollat tv o käkat middag & nu sitter jag här o käkar glass o dricker kaffe, snart ska jag väl ut med ansa o hennes hund björnen på  promenad, lär bli skönt med en promenix!
nuuu dra, hejps! skriver mer sen..fall ja orkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0