meningslösa frågor

Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: helt vanligt, inge speciellt?
Favoritgodis: choklad helt klart.
Är det nåt du absolut inte äter: potatisallad & ketchup
Kläder just nu: svarta jeans, svart linne med guldränder & en svart tröjja!
Musik just nu: just nu lyssnar jag på group 1 grew - forgive me
Vad sa du senast: sa hejdå till laura, hon ringde just!
Favorit-hangout: hemma hos linda, my happy place!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: kanske nångång i framtiden?
Bråkar du och dina syskon ofta?  nästan aldrig, ibland gör väl alla.
Saft eller alkohol: båda, men inte tillsammans!
Längd och vikt: båda är lagom!
Hur många kuddar sover du med: har 4 men sover typ med 1-2 för sover typ aldrig ensam.
Favoritväder: soligt & regn är mysigt ibland.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: så trög fråga! om det var personer skulle det va helt annat.
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: slösare, alltid varit & kommer säkert alltid vara.
Vem är viktigast för dig: familj, linda & andreas
Bästa film: finns så många! kan inte bestämma mig
Tror på liv på andra planeter: haha nånää.
Kommer du ihåg din första kärlek: jovisst
Älskar du henne/honom fortfarande: nope
Har du några homosexuella vänner: inte några jag vet om, kanske finns smygisar?
Tror du på mirakel: njaa, inte direkt
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: bara man vill så går allt.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: haha njaa, nej?
Ser du på kärleken som ett misstag: inte för tillfället iaf.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: nån unge, inte för många. kanske 2-3?
Bio eller promenad: bio kanske, dock går jag aldrig på bio!
Är du kittlig: jodå, nog är jag.
Snarkar du? haha om jag gör? jag är mästare på det!
Stjärntecken? jungfru
Rädd för insekter? japp
Äckligaste insekten: kan inte bestämma mig, tycker alla är äckliga.
Största svaghet: erkänna att jag har fel kanske? vet inte.
Pratar du några andra språk? pratar finska dagligen, sen engelska ibland när det behövs?
Det här är jag bra på: idiotförklara mig själv.
Bästa bok? läser aldrig böcker.
Vad vill du jobba som? vet inte riktigt, får fundera på den!
Chips, morötter eller godis? typ chips eller godis, vet inte riktigt.
Pizza eller hamburgare? svårt att bestämma mig, båda
Skriver du dagbok? nej, bara blogg.
Har du nån flickvän/pojkvän? japp
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tatuera mig ska jag göra iaf, osäker vart! & piercingar vill jag nog inte ha nåmer..
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m) stökigt!! alltid.
Gungar du på stolen? njaa, gjorde det förut hela tiden, tror den vanan är borta.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? kanske, men är så höjdrädd så skulle nog aldrig våga.
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster & kniven oi höger.
Hur är din drömtjej/kille? nja, har nog ingen sån.
Hur många syskon har du? 2
Solar du ofta? om jag är utomlands eller solarium ibland!
Vad är du mest rädd för? vet inte riktigt.
Är du rädd för blod? nope
Saltar du på maten? nej, inte mkt.
Gillar du att sjunga? nej, inte nyktert iaf.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? HR2, för att det var lättaste linjen typ.
Anser du att du är stark? haha inte direkt?
Vad har du för mobil? sony ericsson W910i
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten upp & ner eller väntar att det går över.
Hade du mycket hår som liten bebis? hade inte hår någonstans! inte ens på skallen.
När besökte du ett sjukhus senast?  typ i december, vart med andreas.
Röker du? badbadbad.
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? kaffe!
Har du en besatthet? tror inte det? osäker.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi joo det är bra här med :) så vad har hänt ihelg?

2008-01-28 @ 18:50:35
URL: http://myyaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0