måndag

idag har jag varit till skolan, jes! ja är så duktig.. vi gjorde  typ ingenting, bara satt o lyssnade lite när esa snackade om typ öl & olika viner? säkert massa annat oxå men satt mest o lyssnade på musik eller ritade.
sen provade vi serveringskläder och inte så mycket mer.. egentligen skulle vi ha svenska efter att vi kom från torneå men läraren vart sjuk så vi slapp, vart jävligt tur för skulle nog bara somnat dit eller något i den stilen..
efter det kom andreas o hämta mig, vart med han en stund!
sen vart jag med pappa till it-data eller va de nu heter, men iaf så köpte han en hårddisk till mig! hoppas min data börjar må bättre, hon har som vart en aning fullproppad.
jaja, men nu ska jag dra till linda! hejps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0