haha torsdag idag ist

råkade visst döpa gårdagens blogg till torsdag fast det var onsdag! märkte ingenting själv innan gina sa det, enligt mig vart det självklart att det var torsdag.
nåja, idag har jag sovit till halv 1 tiden typ, missade skolan idag! dock ingen nyhet, jag gör ofta det för jag är så lat.
vart nog för att jag vart vaken hela natten o svammlade om massa svammel, höll till & med andreas vaken för ville någon skulle lyssna på mitt trögande, tycker nästan synd om honom. haha
så idag har jag inte hunnit göra så mycket typ duscha, käka & kollat o.c fast ja redan sett alla avsnitt säkert 3-4 ggr MINST! lite tråkigt när man vet vad som händer..
det är helt sjukt vad jag är taggad på att fa utomlands redan nu fast jag har inga pengar att åka för nu så får vänta till sommaren, men det är så länge kvar! det är så jobbigt väder här just nu, bara slask o då blir alla skor plöta osv. man orkar ju ingen ens gå ut, fast iofs så har ja ju mina gummistövlar, dem är typ skit bra till sånt här väder!
dem är inte som vanliga gummistövlar, dem är sådär korta, vita med vart text.. dem är rätt coola iaf.
hade på mig dem igår när jag gick till linda så när jenny fick syn på dem så vart hon bara tvungen o komma med något i stilen "frida har gummistövlarna, har hon verkligen gått hit? wow" SÅ LAT ÄR JAG INTE JENNY! jag går faktiskt ofta nu, haha!
nåja, nu ska jag typ gå o byta kläder o sånt & sen traska hem till prinsessan från grankullen.

hittade en bild på mig & ansa från när vi vart med klassen i
början på året & körde gokart, där har jag på mina gummistövlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0