frågor

Namn: frida annica sinkkonen
Födelsedag: 12 sep
Ögonfärg: grönbruna har jag faktiskt
Hårfärg: hm, typ både ljust & mörkbrunt med blonda slingor sådär..
Längd: hm, 1,65 kanske? inte säker alls
Stjärntecken: jungfru
Skostorlek: 39 haha.
Är dina föräldrar skilda: nejnej.
När du går & lägger dig:  ingen standard tid!
Antal killar du kysst: har inte hållt räkningen
Antal tjejer du kysst: vet inte!
Antal syskon: 2 st
Antal piercings:  2 där med
Antal tatueringar: zero

HAR DU NÅNSIN

Varit kär: överskattat
Blivit dissad: inte vad jag kan komma på, men kanske nångång?
Skolkat: ytterst lite!
Sovit utomhus: jeo
Gråtit i skolan: nja, tror inte det?
Varit otrogen: nejnej
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: massvis
Druckit alkohol: alla har väl smakat lite.


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade:  typ nelly
Du pratade i telefon med: andreas
Du msnade med: lillasyster julia
Du kramade: andreas
Du skällde på: haha säkert andreas där med.

VAR ÄR DU

Vad ser man utanför ditt fönster: 
har 2 fönster men från ena ser jag hus & andra våran gård, massa snö!
Lyssnar du på musik nu: självklart
Om ja, vad? the spill canvas - all over you
Vad har du på dig: typ ljusa jeans & en grå tröjja
Vad är det på din musmatta: nå musen

HAR DU NÅGONSIN

Blivit kallad hora:
javisst!
Ångrat att du har haft sex med någon: nja, kan jag väl inte säga.
Ljugit om din ålder: inte vad jag kan komma på, mycket möjligt iaf!
Bråkat utan anledning:  väääldigt ofta. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0