blää!

jag är helt slut! skulle kunna somna vilken minut som helst faktiskt. vaknade ca halv 8 tiden i morse, fixade mig lite fort sådär sen gick jag till bussen.. helt lugn dag i torneå idag, vi gjorde ingenting som vanligt! orkade inte gå på svenskan när vi kom från torneå för ja va så trött men när jag kom hem så tänkte jag att de inte va någon ide o sova för då kommer jag inte kunna somna nu ikväll, så jag började städa ist! städade hela mitt rum & nu ser det bra ut, jag känner mig duktig. har inte gjort så mycket annat idag förutom det & sen vart jag med andreas o köpte chips osådär, när jag kom hem så hade mina kläder kommit oxå! har väntat tungt länge på dem nu, vart väldigt nöjd iaf.
nåja, nu ska jag nog gå o lägga mig i sängen o kika lite tv, sen sova! helt slut ju..

såhär tråkigt hade jag i skolan idag föresten, inge bättre för mig! haha.
linda,gina & lilli..

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0