äckelungar!

mina grannar är dem trögaste ungarna som finns eller så är dem bara i dendär jobbiga åldern, vad som helst! jag hatar dem ändå. nyss när jag var påväg hem så stod dem där uppe på bron vid tunnlarna, kasta snö & smällare på mig för fan! dem trodde säkert jag var julle för hade hennes mössa & hennes byxor på mig & vi har likadana jackor förutom att hon har svart/vit & jag har brun/rosa! dem kom ner därifrån när jag börja skrika iaf! fyfan va less ja blir, hatar småungar!................ nåja, nu ska jag gå till linda en sväng, my happy place! sen ska jag va med min gubbe så fort han ringer.. jag har en dålig dag när jag sovit så dåligt ;/ jaja, nu sluta skriva, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0