11.10

minns inte när jag senast vart vaken såhär tidigt förutom när jag vart till skolan någon enstaka gång..
vaknade kring 10 typ o sen kunde jag inte sova nåmer, vart så jävla trångt o allt så ja gick hem.
när jag väl kom hem så tänkte jag gå & lägga mig i min egen säng men blev inte så för min kära mamma satt i köket o börja prata med mig massa. när jag kom upp så satte jag mig här o käka chips så här är jag ännu.. borde kanske testa sova en stund nu.. ska hämta upp nelly, hon ska få sova med mig! så tråkigt att sova ensam & hon är så mysig att sova brevid, dock tar hon jävligt mycket plats men det gör ingenting!

finns det något sötare? bästa vännen någonsin, sviker aldrig & alltid glad o se en!
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0