We'll blast it but we'll still have fun!

söndag, härligt värre! är nog en av dem få gånger jag säger detta, men skönt med söndag :) förmodligen för att det inte är någon skola imorgon? är det så.
så har inte riktigt haft tid att blogga ihelg.. eller där ljög jag! fredagen hann jag iaf med ett inlägg men igår vart jag för slö, fastän jag hade all tid i världen. dock sov jag till 7 tiden på kvällen så kan vara därför också? nåja, nog om det.

helgen har faktiskt vart överaskande kul. iaf för min del. i fredags vart jag ut med L,A & M, det var trevligt om inte annat. men o andra sidan är jag så otroligt less på att dricka, ska nog bara ta det lungt nu över jul & nyår.. dock så lovar jag ingenting fall någon känner för att påpeka då ja väl är i farten :) haha.
nå och sedan i lördags som jag nämnde tidigare sov jag väldigt länge. men hann iaf va en sväng hem till L, trevligt det med. resten av kvällen/natten var jag hemma med A o myste, det var väl allt.

är fortfarande idag slö så tror jag ska bara va hemma o ta det lungt, men måst ta mig till affären på nå vänster oxå. måste bara få chips & dipp. det är något som hör till fall man ska ligga hemma. vill dessutom se någon bra film, någon som har förslag?

på tal om ingenting så vill jag göra något åt min blogg, men är så usel på sånt.. vem vill hjälpa mig? skulle verkligen behövas, haha. inte för att det behöver va något speciellt. men så den iaf ser någolunda hyffsad ut, kan väl inte va så svårt heller.. tänkte fall någon är bra på ps så kan göra en fin bild åt mig? kommer inte alls ihåg hur man gjorde eller något, dessutom har jag så dålig fantasi så skulle bara bli skit.
nu blev det mycket tjat, men iaf detta så föreställa ett rop på hjälp så fall någon känner sig extra snäll så säg till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0