torsdag

det är mindre änn 2 veckor kvar till julen nu ju! oj, hur ska ja hinna köpa julklappar fall ja inte blir frisk nu, jag som alltid har så svårt att hitta, behöver alltid fundera i år.. dock börjar jag faktiskt vara på bättrings vägen, skönt! har inge mer feber.. men mitt huvud känns fortfarande som ett ton.

föresten så funderar jag starkt på att köpa en röd klänning till julen. men då är frågan, vart ska ja hitta en fin? kollade tidigare på gina, men dem hade inte så speciellt mycket i rött.. får se hur det nu blir, kanske beställer en om inte annat.

nu ska jag gå, tjao!



söt va? ;)

Kommentarer
Postat av: Anza

Haha tack :D , jo vet :)

2008-12-11 @ 20:42:31
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0