tröööttt

är precis vad jag är! vill bara sova.. men inte såhär tidigt får jag inte, ska först gå ner o hämta något o äta & sedan lägga mig i sängen o glo tv..

så idag har jag vart i skolan i torneå.  gjorde prov, vilket helt säkert gick åt skogen! gjorde så gott ja kunde iaf (kunde inget)
sedan efter skolan for jag & madde till köpcentret, gick runt en stund men vi blev hungriga så vi for till tasty! efter att man ätit så gick det mycket bättre o handla, så ja hittade en julklapp åt lillasyster min. dock ska ja inte berätta vad det är, anledingen är att hon kanske läser detta.. får va någon dag o köpa dendär ena saken till A oxå ;p vet ungefär vad jag ska köpa.  nååja, sedan käkade vi iaf glass! gott var det.. madde for iväg hem efter det iaf, så jag vandrade till ica där jag väntade på M & L o sedan hem till M! vart där tills pappa kom o hämtade mig för en stund sen. jag körde hem oxå, börjar bli riktigt duktig om jag får erkänna själv ;) haha.


Kommentarer
Postat av: Mia

oi mikä söpö kuvaa :D

2008-12-16 @ 15:09:22
URL: http://miukuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0