toorsdag

det blev ingen skola för min del idag. så jag har vaknat precis, härligt o sova länge. dock vet jag inte om jag kan säga att ja sovit lika härligt inatt, har drömt dem allra sjukaste drömmarna. men, ni ska inte få veta va det var ;)

nåja, så igår finns det inte mycket att berätta om, jag va till skolan & sedan så sov ja mest hela kvällen. vaknade 8! fast ja hann ju vara med L en stund, dessutom köra lite bil..

vad ska man hitta på idag? har inga planer alls faktiskt.. eller där ljög jag, ja måst ju klippa min hund lite, hon börjar va så långhårig, speciellt runt ögona så hon knappt ser något. stackaren :)

vet inte vad mer jag ska skriva, har inge fantasi såhär på morgonkvisten (för mig är det morgon, har ju just vaknat) lite tråkigt att man vaknar så är det redan mörkt ute.
nejnej, nu ska ja kila iväg o fixa mig så ja inte sitter är hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0