show me how to lie,you’re getting better all the time

ännu en dag spenderad på köpcentret med M. why? jo, för igår hittade ja ju inte julklapp till A, så men idag gjorde jag ju det :) eller igår va ja inte säker men idag hämtade ja den då. dessutom skulle M också kolla mera idag, MEN imorgon blir det igen, haha. för hennes pappa skulle föra över pengar men han hade visst inte tid så det får bli imon dit igen.
lite jobbigt dock, men gör inte så mycket för då får vi äta den goda glassen!
dessutom gav pappa mig pengar nyss så ja får handla åt mig själv oxå nu när julklapparna är handlade redan.

idag har jag faktiskt hunnit vara med gunnar o köra en sväng också. han tyckte det märktes att jag kört med pappa på senaste, kul o veta att det gjort någon nytta iaf.

efter allt detta sitter jag här nu och äter fazer "Omar cream" det är alltså med toffee bitar i, gott är det..tänkte hoppa i duschen en snabbis, o sedan kolla two and a half men medans jag väntar på min käraste.

idag såg skoldagen ut lite såhär för våran del










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0