promises

så i det vart visst inte så lyckat det där förra inlägget, blev inte som ja tänkt mig.. klockan va ju rätt mycket så ja va väl trött! (skylla ifrån)
nåja, så idag har jag inte hunnit med något vettigt alls om jag ska vara helt ärlig. typiskt söndagar.. dem är allt till för att slöa, som jag påpekat ett antal gånger tidigare! nej men, jag tänkte faktiskt att om jag skulle göra något åt mitt stökiga rum, det ser inte alls bra ut här inne ;/ får bara sån ångest när jag tänker på det.. kanske om jag är riktigt duktig så pluggar jag teori med, MEN den chansen är inte stor om jag städar.

imorgon ska jag ta mig till skolan, eller rättare sagt så måste jag det eftersom jag redan varit borta hela förra veckan. men efter skolan ska jag med madelene och inhandla massvis med julklappar. hon erbjöd sig så snällt när hon såg mitt klagande inlägg om hur panik jag var. så omtänksamt av henne.

föresten så är det ju prövningsdagen imorgon, jag har dock inte prov o göra.. men verkar som det är vanliga lektioner för dem som inte har nå prov o göra. så då är min fråga, varför är vi inte lediga? det har vart så tidigare iaf om jag inte minns helt fel. för jag har alltid annars haft massvis med prov kvar så då har dem andra fått vara lediga men inte jag. o nu när jag för en gångskull inte har nå prov o göra så får man inte längre va lediga. det är så orättvist!

måste bara berätta en sista sak! igår när jag var med L & co vid banken så händer det äckligaste. precis när jag tagit ut pengar o är påväg o sätta mig i bilen så kommer det en gubbe som ser ut o vara i 60 års åldern, världens alkis. han kommer skit nära mig o viskar med en sliskig röst i mitt öra "sexbomb"  o sedan går han en bit o sen säger han ännu "hitåt bor jag" precis som jag skulle bry mig.. fan vad jag hatar sånna äckel!!

huj, nej nu ska ja gå ner en sväng! tjao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0