onsdag

gaahh, ja är fortfarande sjuk! o inte är det lite heller.. nu sitter ni där o tänker att ja jag alltid är sjuk, det har ni allt rätt i ;) men förkylningen kan gärna försvinna.
jag vill bara käka massvis med värktabletter men mamma låter mig inte för då försvinner febern, o det är tydligen febern som dödar bakterierna.. så då blir jag aldrig frisk. om jag nu förstod det rätt.

nåja, idag fick mamma sjukanmäla mig! för igår när jag gjorde det så gick det inge vidare.. han (min lärare) trodde inte att jag var sjuk, han trodde att jag var bakis? undra vart han fick det ifrån, det är inte så att ja brukar vara bakis på tisdagar, haha.

jag saknar min älskling, hatar att sova ensam. men jag bad honom faktiskt att sova hemma för att han inte också ska bli sjuk, dock har jag en kännsla av att det redan är försent.. men man får väl hoppas iaf.

nej, nu ska ja gå ner o koka mer te..

jag älskar dig Andreas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0