måndag

hejsan hoppsan alla! idag har jag tillbringat min dag i luleå med ansa,maria & pernilla. vart rätt trevlig och sådär, svårt att hålla reda på varanda när det vart så mycket folk pgr av att det var nå idol typer o sjöng, dessutom rea så det förklarar väl rätt mycket?

nåja, nu sitter jag här o ska precis kolla film med min älskling, har lite brottom att skriva för han väntar så otåligt :) får uppdatera imorgon om jag har tid, ska fara iväg till köpcentret o shoppa lite till för hittade inte allt för mycket idag. fanns så lite ;/ .. nejnej, nu måst jag sluta skriva!!

Kommentarer
Postat av: Mia

hihii, joo vitsi mikä kauhea kurkkukipu mulla on :( ja huomena ois lähtö espanjaan ;o huhuh,toivottavasti en tulis kuumeeseen ja semmosta ;o ois kyllä aika vittumaista sielä. Ei mull amitää erikoisempia planeja ollu jouluks, isä tuli tänne ja toi mulle auton joululahjaks :D se oli täällä pari päivää ja lähti sitte takasin helsinkii, tuli aika paha mieli ku mietin sitä että koska näen sen sitte taas. höhöh mitäs sie teit jouluna? saitko mukavia lahjoja? :D

2008-12-30 @ 10:07:04
URL: http://miukuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0