lördag

jag är helt sjukt sugen på att shoppa, men får inte med mig någon till köpcentret idag! dessutom är det nog ingen större ide nu för dem stänger redan 5. men på måndag ska jag & ansa iaf till luleå o se vad som finns där, sedan fall man inte hittar något så får man väl helt enkelt shoppa här i torneå.

igår vart jag ju som sagt inte ute, så jag tillbringade min kväll/natt med min älskling! eller ja, jag vart med ansa på en nattlig promenad också. det var skönt, tycker om som mest att gå ut på promenad då det är mörkt och ingen annan är ute, dock inte ensam.

idag åker laura iväg till gävle och kommer vara borta 5 veckor ;/ tyvärr hinner jag inte träffa henne idag för sovit så länge.. lite tråkigt! men veckorna går säkert fort, eller jag hoppas iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0