julafton

vill börja med att önska alla en god jul, för det förtjänar alla tycker man iaf.

jag har vaknat rätt tidigt idag för att hinna med allt, fixa mig osv innan vi åkte vid halv 1 tiden till nikkala.. vart hem till mormor & morfar som varje år, eftersom mormor både fyller år & har namnsdag idag :) dessutom är det ju julafton!

så har hunnit öppna två julklappar redan, av andreas & julia. av julia fick jag en svart kofta, den va söt! sedan fick jag ett halsband av andreas med ett stort hjärta, såndär diamant. den va så fin :) kanske fixar bilder senare, nu har jag inte riktigt tid för måste väl snart springa ner o hjälpa mamut med maten o det.

föresten, är det inte nu vid tre tiden nångång kalle anka börjar? eller kanske är jag helt ute och cyklar.. brukar aldrig kolla på det annars men tänkte att man kanske skulle göra det nu iår, för skojjskull!

nu ska jag väcka min bror o visa upp stolt mitt fina halsband, sedan gå ner o umgås med familjen. snart kommer mormor & morfar hit också så.

men god jul änn en gång fall jag inte skriver mer idag :)


Kommentarer
Postat av: Anza

God jul! ;)

2008-12-25 @ 15:45:06
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0