hej

som jag nämnde någongång tidigare så gjorde ju jag en facebook. som jag sa så  har jag inte vart inne på den efter att jag gjort den, dock kanske en gång max.. det var ingenting för mig om jag ska vara helt ärlig, jag använder knappt något ju. skriver blogg gör jag ju, dock endast för att sysselsätta mig själv. lunar har jag, aldrig är jag inne där heller, helt meningslöst att jag har en sådan.. pixbox har jag dessutom också men där har jag inga bilder. men msn använder jag iaf.

nog om det! föresten så har jag fått M att skriva blogg också, hon är så duktig :D haha. men den måst ni läsa! http://mrundgren.blogg.se  nu får vi bara hålla tummarna för att hon skriver också.

nu har jag inte mycket fantasi så ja ska börja småstäda lite i mitt rum nu innan mamut blir tokig.

Kommentarer
Postat av: Anza

men hej sötnos ;)

2008-12-22 @ 23:34:16
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0