godag!

sitter just nu här med madde o gör så mycket som ingenting.. vi ska nog börja laga nå mat nu för jag håller på att dö av hunger..det låter säkert som jag alltid skulle vara det när jag skriver, men då ska ni allt få veta, det är sant. finns nog ingen som äter så mycket som jag gör, brukar få höra olika saker "du är som en riktig man" , "vart tar all man vägen i dendär kroppen?" osv.. det är väl något man själv oxå undrar ibland.

nåja, idag har vi hunnit springa in på köpcentret en sväng efter skolan, vi vart in en sväng på alko. sedan spelade vi på spelmaskinerna, det va kul. jag vann 4 euro medans madde inte vann något alls, haha. vi hann också springa in på jala en snabbis o sniffa på alla parfymer.

o ja nu sitter vi här i väntan på att ännu en gång fara iväg till köpcentret för att hitta en klänning till ansa. annars vill hon inte fara ut ikväll.  men medans vi väntar så ansa så ska vi laga mat som jag nämnde precis. så nu springa innan madde låser in sig själv på min toalett igen. ibland undrar jag hur hon lyckas med allt :) med allt det omöjliga.

nu måste jag gå, ännu en gång.. tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0