facebook,julklappar osv..

ja nu har jag också gjort en facebook efter ett sådant oändligt tjatande av alla håll. men nu är nog problemet lite mer, förstår mig inte på det så speciellt mycket! & dessutom kommer jag nog inte använda det alls, men nu har jag gjort en o allt tjatande kan ta slut. haha

föresten så har jag fått värsta julkännslan och jag vet inte vart det kommer ifrån. kanske beror det på allt snöande, eller allt prat om julmat, ja det är det! jag vill ha julmat så otroligt mycket, haha. där satt den!

så denna morgon har det inte hänt så mycket alls här förutom att jag & mamma har retat julia till max. det är alltid lika trevligt! ja o sen har ju mamma panikat över vad hon ska köpa för julklappar till mig, för jag har knappt önskat mig något.. varken hon eller jag vet vad jag behöver/vill ha nu, så lite svårt då.
bästa julklappen blir nog ändå "nödvända lådan" som mamma brukar kalla den. vi får alla tre en varsin låda med saker som är nödvändiga som tex smink,parfym,deo,duschsaker o massvis med sådant.. dock är det väl något som inte bara vi får, säkert många andra som känner igen dethär.

och sedan på tal om panika om julklappar så har jag själv en del panik jag, har inte köpt en enda julklapp.. om inte idag så imorgon måste jag dra mig ut på stan o leta fram några! ska tvinga med mig ansa eller någon annan stackare.
vart ju meningen att jag,linda & jenny skulle julhandla igår då, men jag låg o sov medans dem for till torneå. så när jag kom dit så hade dem hunnit gå i dem flesta affärerna så dem ville inte gå i dem igen.. så det sket ju sig lite dära.
nååå, men jag fixar dethär, det gör jag alltid ;) är lika sen med julklappar varje jul så.

nu ska ja kila ner o se fall mamma beställt mat ännu, annars får jag själv göra det för jag är såå hungrig! min mage skriker så det gör ont.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0