december

kan man tänka sig, redan december.. snart jul! oj, tiden bara rinner iväg. ändå rätt härligt med jul.

nåja, jag har iaf gjort något nu åt min hemska frisyr. ja såg ju så hemsk ut i håret & så otroligt less på det var jag också för den delen..  har lagt hårförlängning igen. men var inte oroliga, det är inte den samma som sist, den var ju så sliten! nej, det var så dåligt.
dock, är det inte klart.. ska imorgon lägga lite mera + en till blond slinga o sen färga o klippa. dessutom så ska jag någon dag till torneå med kusin vitamin o fixa nå andra slingor, typ röda eller rosa eller nå annan rolig färg. det får bli en överaskning för inte endast er, mig med.

föresten så har jag färga o klippt på ansa idag också, det blev hur fint som helst!

såhär ser det ut nu iaf


nu ska jag lägga mig i sängen o kika lite tv, sen sova.. ny dag imorgon ju! natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0