andra för idag

ska bli den mest aktiva bloggaren någonsin! haha :)

så kom för en stund sen från jourlivs som jag fortfarande vill kalla det fast jag vet att det bytt namn. vart dit en sväng med e & l. h jobbade och såg verkligen lycklig ut där bakom kassan, lika trög som alltid dessutom. t vart även där så hann diskutera lite med henne också.
men nu sitter jag här och har precis målat mina naglar i en fin ljusblå färg, rätt fint måst ja säga.. jag som aldrig annars målar mina naglar, kanske på detta sätt kan mina naglar växa o bli långa o fina? annars är dem så mjuka o går av direkt.

funderar på att slå på two and a half men, dock har jag säkert sett varje avsnitt 120 ggr.. men det är ändå lika kul! tråkigt när det inte kommer nå nya serieavsnitt nu.

fick föresten höra att jag missat något riktigt kul igår, men inge ånger inte! alltid lika skönt att vakna upp och veta att alla andra ligger bakis medans man själv mår hur bra som helst. haha, har sån otrolig skadeglädje jag :)

nejnej, nu ska jag göra nå vettigt!

f ♥ a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0