ååhnej..

jag städade så duktigt mitt rum här om dagen. men nu hittar jag massvis med chips på golvet här vid datorn, undra vem som käkat chips här? kan bara komma på en viss pojkvän.. ibland gör han mitt liv så jobbigt! nej, nu ljög jag. eller ljög & ljög.. jag menade inte så som ni tänker. jag har ingenting emot att han gör det jobbigt, det är väl det som är hela saken? men jag suckar ändå för jag måst städa igen, haha. det som jag hatar mest på denna jord! efter ketchup då!!

så imorgon får man tydligen betygen, ingenting jag direkt hurrar över fall jag ska vara helt ärlig. jag är då en av dem som inte sitter o hoppas på för mycket, då blir man endast besviken. men däremot kan man bli en aning överaskad ibland.
nåja, efter det så får vi ju lov! härligt, guu vad jag ska sova ut & allmänt bara ta det lungt.. dock ska ja hinna med massa kul, någon som är med på det?

föresten, fan va bloggen laggar.. den vill inte direkt lägga upp nya inlägg eller kommentarer, surt.

nuu ska ja kolla på the new adventures of old christine, tjao!

Kommentarer
Postat av: Mia

no en mie niin paljona, kauhea kurkkukipeäääääää! käy niin kipeää kaulaan ja sitt ku nielee.. BLÄÄÄ!!!!!! :(

2008-12-19 @ 10:58:26
URL: http://miukuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0