4 december

idag är det ingen vanlig dag, för idag är det lauras födelsedag!
haha, ja är så usel.. men iaf, GRATTIS till laura :)

snart ska jag faktiskt fara iväg o köpa present till henne. efter att jag vilat magen lite, jag & ansa vart nämligen för en stund sen o käkade på frasses.

har lite fantasi idag så ska inte skriva nåmera, men ska bjuda på en bild! ni ska få se mitt nya hår ;p
sen vad ni tycker, skiter jag fullständigt i för jag tycker själv att det var snygg. sådetså!!




innan jag avrundar så måste jag bara, jag bara måste! fast jag inte borde så ska ja yttra mig lite! är så jävla less på alla som är avundsjuka o sitter i snackar skit om andra, det är så satans patetiskt! jag tycker så synd om er. det bara skriker avundsjuka om er.

det var allt för mig ;) tjao!


Kommentarer
Postat av: Anza

men ja, bara för att dom är så fattiga och inte har råd.................

2008-12-09 @ 17:25:43
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0