söndag

efter en helt meningslös helg vill jag bara meddela att jag faktiskt fortfarande är vid liv! bara sådär utifall någon gives a shit.
när jag skriver att helgen vart meningslös så menar jag att den verkligen vart helt usel, har sovit mesta delen dock men tiden jag vart vaken har jag inte vart någon höjdare. kanske för att det är första helgen efter att skolan börjat? man är bara trött o jävlig.

vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inget intressant att berätta förutom att min telefon mår bra igen, gjorde en total återställning. det dåliga var då att många kontakter vart borta, men vi överlever!

på tal om ingenting så har jag lagt hårförlängning, känns bra att ha lite mer hår på skallen, själv har jag så tunt så.

nu ska jag slå på en film & lägga mig sängen så tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0