long time ago

detta inlägg är tillägnat till ansa, endast för att hon bad mig så snällt att skriva blogg.. dock något som hon nämt ett ex antal gånger tidigare men jag bara inte haft den orken? nu måste jag vara extra snäll emot henne eftersom hon kommer vara en del ensam pgr av att hennes käraste åker iväg & jobbar i sthlm..

nå kan berätta lite vad jag gjort dem senaste veckorna när jag inte haft tid/ork att skriva blogg.. många som dessutom klagat på att jag alltid är "gone" på msn.. kanske för att jag försöker göra det bästa av den helt otroligt dåliga sommaren som vi fick är uppe? jag som önskade en resa någonstans längre ifrån hpda, jag kom så långt som till piteå då det var nolia.. sen hunnit vara till luleå & kanske inte så stolt säga att det var allt? jag har heller inte jobbat så mycket på den senaste tiden.. inte faktiskt gjort något speciellt kul alls! därför kan jag förklara denna sommar som helt klart den sämsta någonsin.. förutom att jag varit mycket med min käraste, det har varit allt annat än uselt.

gjorde ett försök att hitta någon bra sommarbild men måste tyvärr säga att jag inte tagit nå speciellt mycket bilder så ja hittade ingen som passade in! får komma med en senare.. nåja, nu ska jag tröga mig vidare! hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0