godag

nu är det slut på lov & skolan har börjat, hur det känns vet jag inte ens om vi ska prata om.. är väl rätt uppenbart? dock känns det hur bra som helst när man tänker på att det är sista året man går skola, eller för mig iaf! jag ska aldrig mer sätta mig vid en skolbänk, ett som är säkert.

vi har hunnit sitta vid skolbänken 2 dagar, några ynkliga timmar & intrigerna har redan hunnit börja, hur ska vi klara oss hela året? dock kanske det beror på att höstmörkret gör oss så deppiga, jag tror starkt på det!
nog om det! något positivt är att våran tokfia till kökslärare som jag klagat över någongång tidigare i mitt aktiva bloggande har sagt upp sig/fått sparken? jag vet inte riktigt säkert vilket men hon är iaf borta & jag är så lycklig, hon gjorde mig så tokig, säkert fler från klassen oxå.. vi kommer få en ny lärare, jag håller tummarna för 120 pers att hon kan svenska, så slipper vi stå som frågetecken när hon säger åt oss att raka golven, duka golvet eller lägga maten i mickrovågskokaren.

på måndag kommer det lön, känns härligt för jag är verkligen i behov! jag måste ladda garderoben inför vintern.
föresten, någon annan änn jag som tycker det är hur härligt som helst nu när det börjar bli mörkt om kvällarna/nätterna, man får sånt sug av att motionera hur mycket som helst.. nu låter jag helt sjuk säkert, i don't care! här ska motioneras mycket innan det blir slask & vinter..

vad ska man hitta på ikväll då? mitt rum skriker åt mig att städa men jag vill bara stänga örona & ögona så jag slipper höra eller se på det! känner inte alls för sånt just nu..

på tal om ingenting så har min telefon halft gått sönder, jag kan inte skicka/ta emot sms nåmera.. kan heller inte gå in i min inkorg eller skickade sms! måste lämna in den på lagning & gud vet när jag får tillbaka den! men den stora frågan är ju vad jag ska ha för telefon under tiden? jag äger inte en telefon som fungerar.. måste kolla med min familj om någon annan har! tvivlar starkt på det.

nej nu ska jag inte skriva mer, får gå o göra något vettigt, dock tror jag inte det kommer hända,´det är endast önsketänkande, jag brukar tycka om att göra så.

sist men inte minst vill jag påpeka att jag älskar andreas mer än allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0