cutest eyes and the greatest smile

godag!
idag vaknade jag vid halv 10 tiden när andreas skulle iväg, kunde inte somna om så ja steg upp. det var bra för 15 min senare ringde gina så jag tog en snabb dusch, fixade mig & sedan kom hon o hämta mig.. det var meningen att vi skulle luncha i skolan, dock när vi kom dit så märkte vi att det var äcklig mat så vi åkte vidare till ica & köpte oss en varsin baguett & dessutom en varsin kitkat till kaffet som vi drack när vi kom tillbaka till skolan..

vi satt i skolan en stund & spelade kort, men eftersom vi först började klockan ett & alla andra hade lektion så for vi ut på jakt efter björnborg handväskor men till våran besvikelse så fanns det varken i torneå eller haparanda några fina.. så vi försökte med att föra in min telefon på lagning men det gick dessvärre inte alls så bra det heller pgr av att jag inte hade kvitto med mig.. inte för att jag har det heller? inte jag som köpt telefonen heller så det förklarar den saken! pappa får ta hand om det dära.

nej nu ska jag göra något vettigt.. bjuder på lite bilder först!



jemppan på midsommar, haha sexig!



midsommar där med! linda fiskar



jag & älskling för  typ ett år sen.


Kommentarer
Postat av: Linda

öh, haha orka den bilden :o

2008-08-21 @ 02:35:42
Postat av: frida

haha den är ju snygg ;) & dessutom ville jag lägga en bild som inte du har på pixbox som alla redan sett ;p

2008-08-21 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0