aktiv bloggare

är vad jag är! eller känner mig lite som det nu på senaste tiden..
så idag är det lördag, dagen har börjat rätt bra.. har endast tagit det lungt & hunnit fixa mig i lugn & ro, inge stressande någonstans, som tur är! har stressat hela veckan till skolan pgr av att jag inte velat stiga upp i tid, & så har det såklart vart några missar då ja trott att vi börjat halv 9 fast vi börjat redan 8. nog om det nu..

just nu sitter jag faktiskt här o väntar på mat med en skrikande mage! härligt värre.. jag vet inte alls vad jag ska skriva förutom att jag börjar bli förkyld! & det som är så jobbigt.. dock får man väl skatta sig lycklig för att man inte har magsjuka. nu när det ändå är många som har/haft. är inte alls sugen på att spy o ha mig. faktiskt så kommer jag inte ihåg när jag senast haft magsjuka, nångång när jag var liten måste det varit! kommer inte ens ihåg.

& sådär på tal om bananer så fyller jag år snart.. sådär intressant! nåja, har inge mer att komma med så jag avrundar hära.. trevlig helg till er alla läsare, om det är någon som läser alls!
cya / f



Kommentarer
Postat av: Anza

haha jo du har iaf en läsare ;)

2008-09-03 @ 15:14:48
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: Lilli

ÅÅh vilket fint fotto :)

2008-09-03 @ 21:09:30
URL: http://nathaliehautalampi.blogspot.com
Postat av: frida

tack så mycket :)

2008-09-04 @ 11:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0