väldigt tidig lördag

ja nu sitter jag här & kollar på när min älskling sover, han är så söt :) som alltid.

så i tidigare bloggen skrev jag att jag skulle på besök till min kusin men hon hade tydligen åkt iväg någonstans med din pojkvän så det var ingen ide att fara dit då..
så jag & syrran bestämde oss att ha myskväll så vi tvingade pappa att vara med oss till cw o hyra film & köpa chips!
blev inte så som vi förväntat oss, filmen var inte alls bra enligt oss.. Hairspray hette den & va inte alls min typ av film.
vi kollade inte klart den för det kändes så ovärt när den vart så dålig, så vi spelade lite kort ist..

senare for jag till linda & hälsade på henne, vi satt o spelade lite kort o snackade tills andreas ringde en aning onyktert & ville hem.
han kom utanför linda så traskade vi hem, kallt vart det iaf ;/.

men nu ska jag gå & sova.

a, jag älskar dig! You´re my everything.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0