tisdag

så nu var det ett tag sen jag bloggade, dock vet jag inte fall det har någon större betydelse, skriver ändå inge kul.

nåja, så nu har praktiken börjat, första dagen igår då.
måste säga att det var faktiskt kul & alla vart trevliga oallt, fast jag ändå endast varit där i måndags för idag vart jag ledig.
det enda dåliga är väl egentligen att jag måst va dära klockan 10 på torsdagen.
fast jag har ju ändå inga roliga planer för valborg, ska nog vara med laura ett tag men hon är ju sjukis.
& såklart så ska jag äta middag med min famlij för min kära pappa fyller år imån då.
sen blire väl hem o nanna så man orkar inför torsdagen :)
så ni alla som ska fira valborg, fira lite extra för min skull!
jag hoppas verkligen på en bra valborg iår!

oj, nu ringde a, ska dra o köpa godis osv!!! hejdå


Kommentarer
Postat av: Ansa

Jag tyckte dom var fina ;)

2008-05-15 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0