söndag

så ännu en söndag, veckans sämsta dag! söndagar borde egentligen döpas om till "slödag" för det är det enda man gör. eller ja, kanske inte alla men jag iaf. döpas om för min skull?

som sagt så idag har jag då bara slöat, i princip gjort så mycket som ingenting. eller jo, jag har sovit massvis ätit & suttit vid datorn & oj, får inte glömma att ja låg på soffan o slöade lite till. 

sen vill jag bara säga att wiiihoo, imon måste jag inte stiga upp sådär tidigt nåmera, nu kommer det väl kännas som sovmorgon när man kan sova till 7 typ.
undra hur mina dagar kommer vara nudå, har ingen aning alls.. vet bara när jag börjar men inte slutar, kommer säkert inte alls va lika chill nåmera?
föresten så har jag ingenting alls på t-skolan mera, häärligt.

nog om det nu, nu har jag skrivit några helt onödiga rader & det får räcka för nu ska jag gå ner o blanda några liter saft & slöa mig ännu mera.
tjao.

btw, det var en rätt toppen helg! kul igår iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0