sjukis.

nu vart det ett bra tag sen jag bloggade sist, men har inte riktigt orkat skriva.. lat som jag är!
nu måst ja skriva några rader iaf.

igår vart vi med skolan till pullinki, det var faktiskt ruskigt kul! inte ofta vi gör sånna saker med skolan så.
åkte slalom hur mycket som helst, dock känns det inte alls lika bra idag.. vart sjuk några dagar innan vi åkte dit o nu är det bara värre, vart inte sån bra ide att åka kanske men det var fan värt det!

som sagt, nu sitter ja här & är väldigt sjuk.. kände igår att ja hade feber men nu vet ja inte för tog några värktabletter så kanske gick över? men känns fortfarande som hela min skalle håller på att sprängas ;/ känns inge bra!

funderar på att fara till skolan en sväng iaf, har endast två lektioner o ena är idrott så de kan jag ändå inte vara med på men samhälls ska vi visst bara fika för det är ju sista gången, inte för jag är så sugen på att fika men mer sugen på att inte bli av med studiet.

tydligen så om jag inte nu är i skolan hela tiden så får jag inge studie alls innan sommarlovet, så det gäller att vara i skolan iaf. kanske inte när man är sjuk? men ja orkar inte sitta hemma, blir så rastlös.

föresten så fyller min lillasyster Julia 14 idag! :) GRATTIS!!
borde vara & köpa något åt henne, men vet inte riktigt vad man ska köpa åt någon som redan har allt?
får hitta på något.


men nu ska jag gå till sängen o mysa med min man, om ja nu får.. han är så grinig när han inte får sova.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig din stackare :)

kram

2008-04-09 @ 09:40:16
URL: http://karinekeblad.blogg.se
Postat av: frida

tack? vem du nu är :)

2008-04-09 @ 20:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0