nationella+storstädning!

tjenis!
så idag har jag hunnit med mycket :)
på morgonen hade vi nationella i svenska, dock har jag ingen aning om hur det gick, får hoppas på det bästa för jag gjorde ifrån mig det iaf, skrev ändå 5 ½ sida så.

när jag kom hem vid 10 tiden så började jag kolla massvis med serier & jag höll på att somna där ett tag oxå men fick något knasigt för mig o började städa! det började med att ja tänkte plocka bort lite kläder från golvet, sedan såg ja hur dammigt det var o så fortsatte det sådär.
det var längesen jag sett mitt rum såhär rent, jag kan visst överaska mig själv ibland trots allt.

resten av dagen känner jag endast för att ta det lungt, fast jag har egentligen har miljontals läxor att göra.
eller ja, skriva en bokrecension men har inte läst boken, dock gör jag aldrig det, får hitta något på nätet, har funkat bra hittills, har ju ändå gått skolan några år så. sen någon novell som jag ska läsa o svara på 1204745 frågor vilket verkar så jobbigt så ja inte orkat börja ens. sen bearbeta på en annan sak osv.. känns som en miljontals saker att göra iaf, men måste göras! får se hur det nu blir med det. ska iaf va med a ikväll! :)

men nu ska jag gå, ska ringa hani o säga att ja saknar honom, cuz i do!

tänte bjuda på lite bilder men det laggar så orkar inte, får bli en annan gång! cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0