i need some..

hittade en bra låt på min data som jag inte ens visste fanns.
the cardigans - I Need Some Fine Wine And You, You Need To Be Nice
dock är det jag som laddat ner den/dem men bara inte lyssnat så noga.

Well here's a good man and a pretty young girl
Trying to play together somehow,
I'm wasting my life, you're changing the world,
I get drunk and watch your head grow

It's the good times that we share
and the bad times that we'll have
It's the good times
and the bad times that we had




gårdagen var då inge speciell alls, jag var till skolan en sväng på våran sista samhälls lektion.
vi lämnade in böckerna, fikade & pratade, trevligt var det iaf :)
sedan väntade jag ett tag i skolan på att a skulle hämta mig, & det gjorde han o förde mig till linda.. ville inte gå när det var så kallt o snöade lite & blåste o allt för jag är ju sjuk så.

jag var hos linda några timmar o svammlade! vi spelade kort med jenny & mackan osådära, sen kom a o hämtade mig o så for vi till kicke osåå.

när jag kom hem så käkade mat o sen tårta & var social med min kära lillasyster som fyllde år igår.
sen satt jag här o sjuka mig tills andreas kom hit, vi spelade kort, kollade tv osv.

föööresten så fyller min kusin cessu år idag! GRATTIS :)
borde ju lägga upp en bild på henne men tror inte hon blir så glad för dem är inte så nya dem jag har, haha.

på tal om bild så kom jag på att jag lovade ju att lägga upp en bild på min nya frisyr men om jag ska vara helt ärlig så har jag inte tagit någon bild på mig själv alls sen jag klippt mig så får bli senare då, kanske när den växt ut ist ^^, nämen.

nu orkar jag inte skriva nåmera, ska gå ner o laga nå mat, sen duscha osådära. hejps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0