hejhejhejhej

hemskt mycket hej!
stort S för denhär dagen för den sög!
 började direk dåligt för jag försov mig men ja hann iaf göra en massa på svenskan, vi hade en svenska timme för dem som hade rester kvar att göra & jag är ju såklart en av dem så ja måste ännu gå dit nästa tisdag oxå. hoppas jag fixar allt så ja får nya skor, mamma har lovat :)

efter skolan så gick ja hem en stund. efter att jag suttit hemma ca en timme så gick jag & ansa ut på en promenad med nelly, men det var så slaskigt & vi blev båda blöta om fötterna så vi gick hem till mig o bakade kladdkaka.

senare har ja vart till linda oxå.

& idag har ja lyssnat massvis på simple plan - your love is a lie den är så härlig!

You look so innocent
But the guilt in your voice gives you away
Yeah, you know what I mean (know what I mean)
How does it feel when you kiss when you know that I trust you?
And do you think about me when he fucks you?"
Could you be more obscene?

So don't try to say your sorry
Or try to make it right
Don't waste your breath because it's too late
It's too late


Kommentarer
Postat av: Linda

Nå känner man sig lite stolt när man nämns i typ varje blogginlägg du skriver ;D

2008-04-16 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0