fredag

såå idag har det varit en riktig chilldag.. på morgonen bakade jag muffins med syrran sen när dem var klara så tog jag med mig några o stack till linda.
där har vi bara suttit o tröga & spela kort med jenny & sen kom hanna oxå dit o trögade ännu mera :) haha.

nu sitter ja bara här o väntar på att mamma & syrran ska komma hem o hämta mig så ska vi dra till cessu o dem..
sen vet jag inte alls va ja ska göra mer ikväll, förslag?

jaja, nu lite frågor som ja snodde av ansa ;d

VEM
Vem är i rummet med dej? ingen
Vem fick du senast sms av? Linda
 Vem tänker du på nu? mig själv! nämen, ingen i guess.
Pratade du senast i telefon med? syster julia
 Vems hus var du senast i? mitt.
Sa du senast "jag älskar dej" till? andreas
 Vem önskar du var med dej nu? andreas
Vem är din favoritsläkting? cessu

VAR
 Var är din telefon? här på bordet
Var är din mamma? på stan typ? var hon iaf nyss när ja snacka me syrran.
 Var sover du? i min säng.
 Var handlar du mest? ica typ :D
Var fick du tag i tröjan du har på dej? syrrans rum
Vart åkte du senast bil? hem ;p
Var i ditt rum är du? vid datorn

VAD
Vad åt du senast? macka hos linda :P
Vad drack du senast? oboy
 Vad är det för färg på dina byxor? svart/blåa jeans
Var är den närmaste saken som är blå? min datastol
 Vad har du på fötterna? sockar ;p
Vad är din favorit färg? typ vit,svart eller brun
 Vilken film såg du senast? 27 dresses trorjag
Vad hör du just nu? panic at the disco - nine in the afternoon

HAR DU NÅGONSIN
1. Hånglat i mer än 3 minuter? nåvisst
 2. Sovit i en annan säng? jupp
 3. Hånglat på en bio? vet inte :D
4. Hånglat i skogen? haha jo
 6. Sovit naken? joo
 7. Kört över hastighetsgränsen? jo, säkert nångång
8. Målat om ditt rum? naa, pappa skulle nog bli tokig ;)
9. Dansat framför en spegel? massvis när ja var liten iaf :D
10. Fått hicka? senast idag
 11. Dumpat någon? jo
12. Stulit pengar från en kompis? nejdå, tanken har nog aldrig ens slagit mig?
 13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? mycket möjligt.
14. Varit i slagsmål? nåjoo
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma? hm, nää tror inte?
17. Hånglat med en främling? haha nåjo.
 18. Älskar eller saknar du någon? alltid A :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0