You´re my everything

är på väldigt bra humör idag, känner på mig att det kommer bli en bra dag! hoppas iaf.. vaknade redan halv 10 tiden o vart vaken sen dess, nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen sminka mig osåå & sen lovade jag pappa att damsuga här på övervåningen i "koridoren" typ, inte henkka o julles rum iaf! de får dem göra själv.
nåja, igår vart jag till skolan en sväng, hade endast samhälls så de tog ju inte länge, for hem en snabbis & sen kom andreas o kicke o hämta mig så vart lite här o där med dem.  på kvällen vart jag till linda, dummade mig där ett tag osåå.. sen har jag bara vart med min man senare på kvällen & nu har vi myst hela morgonen innan han vart tvungen o fixa något, men nu ska jag hoppa i duschen så ja är klar när han ringer!

 
min man, min bästa vän! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0